Časté dotazy

1) Jak Vám přijdou Křupátka zabalená?

Běžně balím balík do recyklovaných krabic. A proč? Protože se snažím o udržitelnost, ruční a přírodní výrobu. Když bych kupovala nové krabice a obalové materiály, bylo by to proti mé myšlence. Jako obalové materiály opět používám recyklované bublinkové folie a vzduchové vaky. Sušenky a křehké produkty vždy balím do bublinkové folie. Do balíčku dávám silicagel proti vlhkosti.

2) Kam všude odesílám objednávky?

Především do Česka a Slovenska. Lze dohodnout poslání i do Rakouska, Polska, Rumunska či Maďarka.

3) Jaká je trvanlivost?

U všech produktů je trvanlivost vlastně nekonečná. Pod podmínkou, že produkty nenavlhnou. Všechny produkty Vám přijdou ve znovu uzavíratelných sáčcích, ve kterých je můžete uchovávat libovolně dlouho.

4) Krmné dávky

Bylinek a sušeného ovoce/zeleniny podávejte 1-2 lžičky týdně. Klasy obilovin, kukuřice a slunečnice můžete nechat v ubikaci, křeček to postupně okouše a nasyslí do domku. U sušenek je krmná dávka cca 2ks za týden.

5) Jak často odesílám objednávky?

Balíkovnu každý den, někdy obden. Zásilkovnu 1-2x týdně.

6) Přes jakou přepravní službu posílám balíčky?

Přes cokoliv, co chcete. Především zásilkovna a balíkovna.

7) Pracovní postupy při výrobě

Bylinky, ovoce, zelenina, listy a květy jsou sušené několik dnů na nízkou teplotu (cca 30°C), aby neztratily vitamíny. 70% nabízených produktů je pěstovaných na naší zahradě. Každá sušenka je ručně tvarovaná.

8) Udělám produkty na zakázku, např. pro fretku?

Ano udělám. Vše je o domluvě a mohu udělat i speciální produkty, které běžně nenabízím.

9) Skladování produktů

Veškerá Křupátka skladuji v pokoji, ve kterém je 7-15°C. V této teplotě se neobjevují škůdci (např. mouční moli). Každá objednávka je před odesláním přes noc v mrazáku.

Další informace 

🐹Pokud je Vaše pobočka plná (po několik dní/hodin) automaticky posílám zásilku do nejbližšího volného výdejního místa.
🐹Vyplňujte prosím celou adresu, kam chcete balík poslat. Pokud napíšete například pouze jméno pobočky, může se stát, že balík pošlu omylem jinam.
🐹Prosím, pokud jde o něco důležitého, volejte po 17h. Pokud ne, pište SMS.
🐹Pokud uděláte více objednávek, napište, o kterou máte zájem. Mám například 3 objednávky ze stejného jména, s jinými produkty. Pak nevím, kterou chcete poslat a kterou ne.
🐹Když vám nepřijde email o potvrzení objednávky, bude nejspíše ve spamu. Pokud ne, číslo účtu k zaplacení vaší objednávky je 670100-2214573866/6210.
🐹 Pokud o objednávku již nemáte zájem, napište mi to, ať nečekám týdny na vaší platbu či odpověď. Je to jen krátká zpráva a mě to ušetří čas.
🐹 Buďte prosí trpělivý s odesíláním balíků - Křupátka nejsou má jediná práce.
🐹Když si jdete vyzvednout objednávku osobně, napište mi čas, kdy přijdete. Nejsem obchod, není vhodné přijít kdykoliv se vám to hodí.
🐹 Balíkovnu odesílám běžně každý den a zasilkovnu 1-2x do týdne, podle počtu balíků.
🐹Vyzvedávejte si své balíky v daném termínu.